Εκτύπωση
Εμφανίσεις: 4273
powered by social2s

Αντί Προλόγου....

afisaΤο εκπαιδευτικό αυτό πρόγραμμα είναι μια προσπάθεια δυο Γυμνασίων τουelitis_2 νομού Χανίων να τιμήσουμε τον Οδυσσέα Ελύτη 100 χρόνια μετά τη γέννησή του και να φέρουμε την ποίηση στη ζωή μας, τώρα που την έχουμε περισσότερο παρά ποτέ ανάγκη.
Εάν αποσυνδέσεις την Ελλάδα......
Το πρόγραμμα τελεί υπό την αιγίδα του Συνδέσμου Φιλολόγων Νομού Χανίων.

 


ΤΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ

Το μαγισάκι

Η ποδηλάτισσα

Το πρόγραμμα του Ελύτη ξεκινά από το Γυμνάσιο Κουνουπιδιανών και έχει 6 άξονες:


1)μελοποίηση ποιημάτων, εκτέλεση ήδη μελοποιημένων και διασκευή νέων (συνεργασία με 6ο Γυμνάσιο Χανίων).

2)βίντεο με τη μορφή βιντεοκλίπ με έμπνευση από την ποίηση, τις ιδέες, τη ζωή του Οδυσσέα Ελύτη.

3)δημιουργία μαύρου θεάτρου με δραματοποίηση ποιημάτων (συνεργασία με το 6ο Γυμνάσιο Χανίων).

4)ενεργοποίηση και οργάνωση λέσχης ανάγνωσης και μελέτης Οδυσσέα Ελύτη.

5)θεατρικό παιχνίδι, μουσικοκινητικά θέματα, παιχνίδια συμπεριφοράς, δέσιμο της ομάδας, επαναπροσδιορισμός των στόχων του σχολείου και της εκπαιδευτικής διαδικασίας γενικότερα, ένταξη του σχολείου στην κοινωνία, συνεργασία με σχολεία και φορείς.

6)καλλωπισμός και φύτεμα των παρτεριών του σχολείου με έμπνευση από στίχους του Ελύτη που θα τοποθετηθούν πάνω στα φυτά.

Η αλήθεια είναι ότι αυτή τη σχολική χρονιά διαβάσαμε πολλά ποιήματα του Οδυσσέα Ελύτη. Γράψαμε πάνω στις ιδέες του, τις ζωγραφίσαμε, περπατήσαμε και φωτογραφίσαμε τα τοπία του.

ΓΙΑΤΙ ΕΛΥΤΗΣ;;;

Διότι αν και βρισκόμαστε 100 χρόνια μετά τη γέννησή του..η φωνή του ακούγεται elitisτο ίδιο επίκαιρη όπως τότε και η γλώσσα του, στο σημείο τελειότητας που φτάνει αποτελεί ανεβασμένη άσκηση του μυαλού.

Σταθείτε στις ποιητικές του φράσεις? σκεφτείτε πάνω σε αυτές και θα καταλάβετε τι εννοούμε..

Το λέει και ο ίδιος? οι νέοι τον ενδιαφέρουν γιατί είναι φορείς της πραγματικότητας?

Η γλώσσα, το ύφος και οι εικόνες του είναι σε ένα βαθμό κοντά σε μας, είναι οικείες στο βαθμό που η ωριμότητα και η ηλικία μας επιτρέπουν.

Θυμόμαστε την πρώτη έκφραση που ακούσαμε όταν ξεκίνησε όλο αυτό?: «Το να δίνεις σε ανθρώπους που δεν έχουν εξοικειωθεί με την ποίηση Ελύτη και Σεφέρη... είναι σα να δίνεις σε ένα βρέφος?.. μπριζόλα?».

Είμαστε εδώ τώρα για να σας παρουσιάσουμε αυτό που θα ακολουθήσει, θα σας αποκαλύψουμε σύντομα τις σκέψεις, τις ιδέες και τον τρόπο δουλειάς μας. Στόχος μας να προβληματιστείτε μαζί μας, να ταξιδέψετε και να νιώσετε πως η παρουσία σας εδώ άξιζε τον κόπο και κυρίως το χρόνο?.

ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΕΙΚΑΣΤΙΚΗ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΤΟΥ ΘΕΜΑΤΟΣ;

Αντιμετωπίσαμε το ποίημα εικαστικά σημαίνει, ζωγραφίσαμε τα λόγια του, τα διανθίσαμε με πίνακες ζωγραφικής, τα αναπαραστήσαμε δραματικά με στοιχεία μαύρου θεάτρου, τα ντύσαμε με μουσική και ήχους. Δε θα παρουσιαστεί ολόκληρο το ποίημα γιατί είναι μεγάλο. Έχουν επιλεγεί αποσπάσματα σαφή και σύντομα.

Η ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΣΤΙΣ 14 ΚΑΙ 15 ΜΑΡΤΙΟΥ 2011

Στο α΄μέρος της εκδήλωσης παρουσιάζεται με εικαστική ματιά ο μικρός ναυτίλος του Οδυσσέα Ελύτη.

(υπόθεση:)

«Ο ποιητής ταξιδεύει σα μικρός ναύτης και αναζητά τον εαυτό του και τη χώρα του. Αναζητά την αλήθεια και τη δικαιοσύνη, ενώ παράλληλα δείχνει την ιστορική συνέπεια της αδικίας».

Στο μικρό ναυτίλο ο ποιητής αναζητά τον εαυτό του. Ψάχνει να βρει ποιος είναι και πώς λειτουργεί μέσα στον κοινωνικό ιστό.  Αναλογίζεται τι δίνει, τι του δίνουν και αποδιώχνει το άδικο.

Παράλληλα ψάχνει να βρει ποια είναι η Ελλάδα, τι δίνει στον έλληνα πολίτη, τι της δίνουν οι Έλληνες? και πάλι περισσεύει το άδικο.

Μέσα στο ποίημα αποκαλύπτεται η σχέση του ποιητή με την ποίηση, μέσα από τους μηχανισμούς των αναλογιών ο κοινωνικός προβληματισμός φτάνει σε εμάς μέσα από τις αισθήσεις? νιώθουμε το άδικο, πονάμε με το κακό, φοβόμαστε το σκοτεινό, χαιρόμαστε τη διαφάνεια, συγκινούμαστε με τα πάθη της χώρας, αμφιβάλουμε με τη δομή της κοινωνίας, αμφισβητούμε τους άρχοντες?.aeras

Χρυσέ ζωής αέρα?. τι να σημαίνει αυτή η φράση? ποιος είναι αυτός ο αέρας? ο αέρας που έχει και δίνει ζωή? που είναι χρυσός?. και δε φτάνει ως εμάς?..

Και ξεκινά το ταξίδι της αναζήτησης? με τα μέσα που έχει κάθε ταξιδιώτης?. με το σάκο τον ταξιδιωτικό, έναν οδηγό, τη φωτογραφική του μηχανή στο χέρι... κάποιοι λένε πως το ταξίδι για έναν είναι πάντα ταξίδι ενδοσκόπησης και γνωριμίας με τον εαυτό μας..mikros_nautilos

Στο ναυτίλο είναι φανερή η διάθεση να νικήσει το χρόνο, το ψέμα, την πεζή πραγματικότητα και να μεταβεί σε μια άλλη πραγματικότητα? που τη φτιάχνει όπως τη θέλει? δημιουργεί τη δική του Ελλάδα και τη χαράζει στο χάρτη? μιλά με ειλικρίνεια, με αγνότητα, με διαφάνεια? Χωρίς να φανεί τοπιογράφος ανασυνθέτει το ελληνικό τοπίο? Το ξαναφτιάχνει? όπως το ονειρεύεται... όπως το ονειρευόμαστε?..

Η διαφάνεια του Ελύτη είναι αμεσοσυνέπεια του ελληνικού φωτός και του μυστηρίου της ζωής? ενός μυστηρίου όμως που μένει στο απόλυτο φως.

Ανάμεσα στην ομορφιά και την ασχήμια υπάρχει μια Τρίτη κατάσταση στην οποία συνυπάρχουν και τα δυο.

Ο νέος είναι αυτός που πρέπει να πάρει την κατάσταση στα χέρια του, από αυτόν xelidoniη Άνοιξη εξαρτάται? εκείνη η ίδια Άνοιξη που παλιότερα έφερνε το ένα χελιδόνι?. ο ποιητής καλεί τον ερωτοφωτόσχιστο νέο να σκίσει το ΠΡΕΠΕΙ, να το πιάσει από το γιώτα και να το γδάρει μέχρι το πί?.

Αναρωτηθείτε μαζί του? τι θέλετε? τι ζητάτε? ποιο είναι το νόημα?. που έπεσε από τα χέρια σας?.

Ολόκληρη η ελληνική ιστορία φωτίζεται με τρεις προβολείς που δίνουν τα ιστορικά αμαρτήματα των Ελλήνων.

Στην αρχαία, τη βυζαντινή και τη νέα εποχή το άδικο κυριαρχεί. Άδικα σκοτώνονται, φυλακίζονται, δολοφονούνται άνθρωποι στο βωμό της εξουσίας. Ο ποιητής τα συγκεντρώνει και τα θυμίζει. Είναι η ιστορική αλήθεια, πονάει, αλλά είναι αλήθεια.

Και μέσα σε όλα και ο έρωτας? η φύση του ανθρώπου να τον αναζητά?. η ομορφιά του, το νόημα που δίνει στις ζωές? η σχέση του με μια 6η ακατανόητη αίσθηση που όλοι έχουμε και που αν δε βρούμε... πάμε χαμένοι?

Η ευτυχία μας βρίσκεται στο φως στη διάρκεια μιας και μόνο λάμψης?

Η ψυχή μας έχει σκόνη? κι αν σηκωθεί μέσα μας αέρας? είμαστε χαμένοι? γινόμαστε αγνώριστοι? μην ξεχνάτε?. χρειάζεται χάδι εκεί που βάζουν μαχαίρι??

Γελάστε? Γυρίστε γύρω από τον ήλιο, χαρείτε το φως? Το σώμα σας ξέρει? Το ?χει ανάγκη? Μη φοβάστε την ηδονή?

Εκείνος με τα μαύρα ρούχα δε θα μας σκοτώσει με το δρεπάνι αν γελάσουμε? Το σώμα ξέρει? Γυρίζει γύρω από τον ήλιο? Χαίρεται το φως?.

Να προφέρετε σωστά την πραγματικότητα? δύσκολη άσκηση ζωής.. αυτή είναι η ουσία?

Η φύση γύρω μας μοσχομυρίζει αρώματα? votanaΟι θάμνοι υπογραμμίζουν την αθωότητα του ανθρώπου? Να τους μυρίζετε? ο άνθρωπος είναι αθώος και ο παράδεισος δικαίωμα όχι ανταμοιβή? Ο πραγματικός παράδεισος, ο αληθινός μας εαυτός, το δίκιο, η ελευθερία, ο πραγματικός ηθικός μας ήλιος..

Ο ναυτίλος μας αφήνει μια πίκρα καθώς ο ποιητής δηλώνει ανήμπορος να καταλάβει ποιος είναι? και η αλήθεια είναι ότι ακόμη και σήμερα το άδικο υπάρχει.. και περισσεύει.

Για τον Ελύτη στην ουσία όλοι οι άνθρωποι κυνηγούμε το ίδιο πράγμα με διαφορετικά όμως μέσα?

Έρημα μένουν τα μάτια? περιμένουν να δούνε το φως.. το ηθικό φως, το πλατωνικό αγαθό.

Χρυσέ ζωής αέρα? θα ?ρθεις?.;

Β? μέρος

Το β΄μέρος είναι μια μικρή συναυλία?

Τα τζιτζίκια τραγουδούν και θυμίζουν ότι ο βασιλιάς ο ήλιος ζει..podhlatissa

Το δελφινοκόριτσο κολυμπά στα νερά που έζησε τα παιδικά του καλοκαίρια ο ποιητής.

Η ποδηλάτισσα έχει φύγει στο δικό της ουρανό..

Το μαγισσάκι μαγεύει τον ποιητή που κοιμάται ξυπνητός και τρέχει ξαπλωμένος, χωρίς καρδιά και ταυτόχρονα ερωτευμένος.. να το βρει?

Τα ρω του έρωτα ξετυλίγουν την κλωστή της αγάπης σβήνουν με γομολάστιχα τα Γραμμένα και κρατούν εσένα..

Το τραγούδι του ποιητή από τη Μαρία Νεφέλη υπογραμμίζει τον άξονα του ποιήματος, η ζωή δε μπορεί να σταματήσει, θα προχωρήσει? αφήστε τους νέους, τους φορείς της πραγματικότητας να το κάνουν?

 Nautilus

Και το ταξίδι τελειώνει όταν όλοι συνειδητοποιήσουμε ότι υπήρξαμε για κάποια ώρα ναυτίλοι στο ίδιο καράβι? στο καράβι της ποίησης που βλέπει τον ήλιο από καταμεσής της θάλασσας?

 

Η ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΣΥΝΟΠΤΙΚΑ:

Α΄ μέρος

Β΄ μέρος

 

ΙΣΤΟΡΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ (ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΝΟΗΣΗ ΤΗΣ ΣΥΝΕΠΕΙΑΣ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΚΗΣ ΑΔΙΚΙΑΣ).

Α) Αρχαία Ελλάδα

1) ΜΙΛΤΙΑΔΗΣmiltiadhs

2) ΑΡΙΣΤΕΙΔΗΣaristides

3) ΦΕΙΔΙΑΣfeidias

4) ΣΩΚΡΑΤΗΣSocrates

5) ΠΑΡΜΕΝΙΩΝΑΣParmenides

Β) ΒΥΖΑΝΤΙΟ

1) ΜΕΓΑΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣmegas_kwnstantinos

2) ΗΡΑΚΛΕΙΟΣhrakleios

3)ΕΙΡΗΝΗ Η ΑΘΗΝΑΙΑeirhnh_h_athinaia

4) ΑΝΔΡΟΝΙΚΟΣ ΚΟΜΝΗΝΟΣAndronicusComnenos

Γ) ΝΕΟΤΕΡΗ ΕΛΛΑΔΑ

1) ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗΣkolokotronis

 

2)ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΚΑΡΑΪΣΚΑΚΗΣKaraiskakis

3) ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΣkapodistrias

4) ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΣ ΒΕΝΙΖΕΛΟΣvenizelos

5) ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΟΣ ΜΑΚΑΡΙΟΣmakarios

 

ΜΑΘΗΤΕΣ ΠΟΥ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΝ ΣΤΟ ΠΡΌΓΡΑΜΜΑ

ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΚΟΥΝΟΥΠΙΔΙΑΝΩΝ
Α/Α
ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ
ΤΜΗΜΑ
 
Α/Α
ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ
ΤΜΗΜΑ
1
ΑΖΑ ΒΑΣΙΛΙΚΗ
Β1
 
35
ΜΗΛΙΔΑΚΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ
Β3
2
ΑΝΕΣΤΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ
Γ1
 
36
ΜΟΥΣΤΑΚΗ-ΑΘΕΝΑΚΗ ΚΑΤΕΡΙΝΑ
Β4
3
ΑΝΤΩΝΑΚΑΚΗ ΜΑΡΙΑ
Γ1
 
37
ΜΠΑΧΛΙΤΖΑΝΑΚΗΣ ΝΙΚΗΤΑΣ
Β4
4
ΑΣΤΡΟΠΑΛΙΤΗΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ
Γ1
 
38
ΜΠΛΑΖΟΓΙΑΝΝΑΚΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ
Β4
5
ΒΑΚΑΛΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ
Β1
 
39
ΠΑΓΟΥΝΑ ΝΙΚΟΛΕΤΑ
Γ4
6
ΒΑΡΔΙΑΜΠΑΣΗ ΕΥΛΑΒΙΑ
Β1
 
40
ΠΑΓΟΥΝΑ ΣΤΥΛΙΑΝΗ
Β4
7
ΒΟΛΑΚΑΚΗ ΝΑΤΑΛΙΑ
Α1
 
41
ΠΑΝΑΓΙΩΤΑΚΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ
Β4
8
ΒΟΛΑΚΑΚΗ ΣΤΥΛΙΑΝΗ
Γ1
 
42
ΠΑΝΤΕΛΑΚΗ ΑΙΜΙΛΙΑ
Γ4
9
ΒΟΛΑΚΑΚΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ
Β1
 
43
ΠΑΠΑΔΟΜΑΝΩΛΑΚΗ ΕΛΠΙΔΑ
Γ4
10
ΓΑΛΕΤΑΚΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ
Β1
 
44
ΠΑΠΑΝΑΣΤΑΣΗ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ
Β4
11
ΓΙΑΠΙΝΤΖΑΚΗ ΑΦΡΟΔΙΤΗ
Β1
 
45
ΠΕΡΡΑΚΗ ΕΥΑΝΘΙΑ
Γ4
12
ΓΝΑΦΑΚΗ ΜΑΡΙΑ
Β1
 
46
ΠΕΤΡΑΚΗ ΣΤΥΛΙΑΝΗ
Β4
13
ΓΟΜΠΑΚΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ
Γ1
 
47
ΠΟΛΥΧΡΟΝΑΚΗ ΜΑΡΙΑ
Γ4
14
ΓΡΗΓΟΡΑΚΗ ΑΡΓΥΡΩ
Β2
 
48
ΡΑΠΤΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ
Β5
15
ΔΑΡΙΒΙΑΝΑΚΗ ΑΘΗΝΑ
Β2
 
49
ΣΑΝΔΑΛΑΚΗ ΜΑΡΙΑΝΝΑ
Β5
16
ΔΑΣΚΑΛΑΚΗΣ ΛΕΩΝΙΔΑΣ
Β2
 
50
ΣΑΡΙΔΑΚΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ
Α4
17
ΘΗΒΑΙΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ
Β2
 
51
ΣΚΙΤΖΗ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ
Γ5
18
ΙΝΤΖΕ ΑΝΤΩΝΙΑ
Γ2
 
52
ΣΤΑΜΠΟΛΑΚΗ ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ
Γ5
19
ΚΑΖΑΚΟΣ ΦΙΛΙΠΠΟΣ
Β2
 
53
ΣΤΑΥΡΟΥΛΑΚΗ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ
Β5
20
ΚΑΛΙΤΣΑΚΗΣ ΣΤΥΛΙΑΝΟΣ
Β2
 
54
ΣΤΡΑΤΟΥ ΔΗΜΗΤΡΑ
Β5
21
ΚΑΛΟΥΜΕΝΟΣ ΡΩΜΑΝΟΣ
Β2
 
55
ΣΦΗΝΑΡΟΛΑΚΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ
Β5
22
ΚΑΜΠΟΥΡΟΓΙΑΝΝΗΣ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ
Β2
 
56
ΣΩΤΗΡΌΠΟΥΛΟΣ ΑΝΔΡΕΑΣ
Β5
23
ΚΑΣΤΡΙΝΑΚΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ
Β2
 
57
ΣΩΤΗΡΟΠΟΥΛΟΥ ΑΝΤΩΝΙΑ
Β5
24
ΚΕΝΕΝΤΙ ΜΙΣΕΛ
Β2
 
58
ΤΖΑΝΑΚΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ
Β5
25
ΚΟΤΚΑ ΝΤΕΣΑΡΑ
Β2
 
59
ΤΖΟΥΡΜΠΑΚΗ ΛΑΜΠΡΙΝΗ
Γ5
26
ΚΟΥΤΣΟΥΠΑΚΗ ΑΡΓΥΡΩ
Β3
 
60
ΤΡΙΓΚΑΚΗ ΒΕΝΕΤΙΑ
Γ5
27
ΚΥΡΜΙΤΖΟΓΛΟΥ ΣΤΥΛΙΑΝΟΣ
Β3
 
61
ΤΣΑΠΑΚΗ ΑΡΓΥΡΩ
Β5
28
ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΥ ΣΤΥΛΙΑΝΗ
Β3
 
62
ΤΣΑΡΤΣΙΟΥ ΕΣΜΕΡΑΛΝΤΑ
Β5
29
ΛΑΦΑΤΑ ΙΩΑΝΝΑ
Β3
 
63
ΤΣΟΥΒΑΛΑΚΗ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ
Γ5
30
ΛΙΓΓΟΣ ΣΩΚΡΑΤΗΣ
Β3
 
64
ΧΑΡΑΛΑΜΠΙΔΟΥ ΝΑΤΑΛΙΑ
Γ5
31
ΜΑΛΕΦΙΟΥΔΑΚΗ ΜΑΡΙΑ
Β3
 
65
ΧΑΡΚΟΦΤΑΚΗ ΣΟΦΙΑ
Γ5
32
ΜΑΡΑΥΓΑΚΗ ΜΑΡΙΑ
Β3
 
66
ΧΑΤΖΗΔΑΚΗ ΑΓΓΕΛΙΚΗ
Β5
33
ΜΑΡΝΕΛΑΚΗ ΕΛΒΙΡΑ
Β3
 
67
ΨΑΡΟΥΔΑΚΗ ΜΑΡΙΑ
Β5
34
ΜΑΥΡΕΔΑΚΗ ΑΔΑΜΑΝΤΙΑ
Γ3
     
 

 

                                                    6ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΧΑΝΙΩΝ

ΦΩΝΕΣ

Α ΤΑΞΗ
Α2: ΒΛΑΖΑΚΗ Μ , ΑΝΤΩΝΙΑΔΗΣ Κ.
Α3: ΚΟΥΤΡΟΥΛΑΚΗ
Α4: ΜΠΕΝΑΚΗ Μ , ΠΑΠΑΔΑΚΗ Ι .
Α5: ΠΙΠΕΡΑΚΗΣ Ν , ΣΟΙΛΕΝΤΑΚΗΣ Γ
Α6: ΤΖΑΝΑΚΗ Ι .
B ΤΑΞΗ
Β1: ΓΙΑΝΝΟΥΤΣΟΥ,ΒΟΛΑΚΑΚΗ
Β2: ΚΥΝΗΓΑΚΗ, 
Β3: ΜΑΡΚΑΚΗ,ΜΑΡΚΕΤΑΚΗ ΕΛ, ΜΑΡΚΑΝΤΩΝΑΚΗΣ, ΜΑΧΑΙΡΙΔΗΣ Ε.
ΜΠΕΜΠΛΙΔΑΚΗ,ΜΕΛΛΗ,ΜΙΧΑΛΑΚΟΠΟΥΛΟΥ.
Β4: ΟΡΦΑΝΑΚΗ
Β5: ΣΤΑΥΡΟΥΛΑΚΗ ΚΡ ΤΣΑΠΑΚΗ, ΧΑΤΖΗΔΑΚΗ

 

 

Γ ΤΑΞΗ 
Γ1: ΒΟΥΝΤΟΥΡΑΚΗ Δ.,ΓΙΑΚΟΥΜΑΚΗΣ Θ
Γ2: ΔΡΑΚΑΚΗ Ζ.
Γ3: ΚΟΥΡΓΙΑΝΤΑΚΗ Α,ΜΑΛΑΞΙΑΝΑΚΗ Μ.
Γ4: ΜΑΝΟΥΣΑΚΑΚΗΣ Ι ΝΙΚΟΛΟΥΔΑΚΗ Μ.,ΜΠΕΜΠΛΙΔΑΚΗ ,ΜΠΑΡΔΟ
ΜΕΛΑΚΗΣ Γ.,ΝΤΑΟΥΝΤΑΚΗΣ, ΜΕΣΑΡΙΤΑΚΗ Μ. ΜΑΧΑΙΡΙΔΗΣ ΦΙ,
Γ5: ΠΑΠΑΔΑΚΗ ΑΡΤ, ΠΑΛΙΜΕΤΑΚΗ Μ,
Γ6: ΣΤΟΙΤΣΟΥ Γ . ΣΦΥΡΗ Ρ.

 

 

 

ΟΡΧΗΣΤΡΑ

 

ΚΙΘΑΡΕΣ: ΠΑΠΑΔΟΜΑΝΩΛΑΚΗ ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ , ΜΑΥΡΕΔΑΚΗ ΝΙΚΟΛΕΤΑ, ΠΙΠΕΡΑΚΗΣ ΝΙΚΟΣ, ΜΠΑΤΣΑΚΗ ΑΝΝΑ, ΝΤΟΥΚΑΚΗΣ ΓΡΗΓΟΡΗΣ. ΜΑΡΓΑΡΙΤΑΚΗΣ ΑΝΤΩΝΗΣ
ΦΛΟΓΕΡΑ: ΜΠΑΤΣΑΚΗ ΡΕΑ
 
ΒΙΟΛΙ: ΜΠΕΝΑΚΗ ΜΑΡΚΕΛΑ 
 
ΜΑΝΤΟΛΙΝΟ: ΜΠΙΤΣΑΚΗΣ ΝΙΚΟΣ 

 

 

ΟΜΑΔΑ ΧΟΡΟΥ

 

ΒΑΡΟΥΔΑΚΗ ΘΕΩΝΗ, ΜΑΡΙΝΑΚΗ ΚΑΤΕΡΙΝΑ, ΣΑΡΔΗ ΑΝΝΑ, ΣΑΡΤΖΕΤΑΚΗ ΥΒΟΝΗ ΑΓΓΕΛΑΚΠΟΥΛΟΥ ΞΕΝΙΑ.

 

 

ΣΥΓΚΡΟΤΗΜΑ

 

ΣΕΚΑΔΑΚΗΣ ΜΑΡΙΟΣ, ΚΙΘΑΡΑ
ΠΑΠΑΔΟΓΙΩΡΓΑΚΗΣ ΓΙΑΝΝΗΣ, ΚΙΘΑΡΑ
ΓΕΩΡΓΑΚΑΚΗΣ ΠΑΥΛΟΣ, ΤΥΜΠΑΝΑ
ΓΚΙΜΟΥΣΗ ΦΛΩΡΑ, ΜΠΑΣΟ
ΣΩΤΗΡΟΠΟΥΛΟΥ ΙΛΕΑΝΝΑ, ΦΩΝΗ

 

ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ:

ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΚΟΥΝΟΥΠΙΔΙΑΝΩΝ

6ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΧΑΝΙΩΝ